Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Vååår !

Av Frida Gustavsson - 6 april 2009 14:00

Sitter hemma o dricker kaffe ;) Känner att våren är i luften o man blir ju bara jätteglaad när man får börja ta fram vårskorna, solbrillorna o skinnjackan !!

Påsk till helgen nu, gaad va tiden går fort asså.. Undrar vad jag hunnit med denna vintern ? Ingenting typ, förutom att jag skaffat pojkvän som tar all min tid just nu, positivt såklart men undrar hur han får plats i mitt liv när det varken finns tid för mej själv, min familj eller mina underbara älskade vänner ?? På nåt sätt har jag lyckats klämma in honom o jag blir bara jätteglad när jag tänker på honom för han får mej verkligen att må toppen !! :D

Det blir inget Brygghuset för mej i sommar :/ både positivt o negativt men har inte riktigt vetat hur jag vill göra med allt, känner för att vara ledig lite i sommar faktiskt så vi får väl se hur allt blir ..


Är ju oxå såå glad för Tobbe o Carros skull (hm, Barret heter hon ju faktiskt)

STORT jävla grattis till förlovningen den 29/3.. Tycker verkligen detta är så fruktansvärt roligt ;D så i tisdags va de dags att fira lite tyckte vi så vi åt trerätters o drack massa gott vin på källarkrogen jag Barret Hanna o Elin, det blev en jättemysig kväll :)

Tänk er, min Barret är förlovad 20 år gammal !! :)



 
 
Ingen bild

Bicca

7 april 2009 09:26

Hej älskade unge! Det märks att du är lycklig! och jag blir så glad. Mycket nyfiken på denna unga man som gör dig så gott! Hoppas att du har det bra och att din sommar blir bra vad du än bestämmer dig för. Kanske kan vi ses nåt´!? David och Mailena är i Norge denna vecka och jag, ja...jag är lycklig
Älskar dej hjärtonet!!, sååå mycket

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Gustavsson - 28 mars 2009 13:56

I onsdags färgade min älskade Lisa mitt hår :) Fick vara modell för henne eftersom hon går denna jättebilliga (not) frisörskolan.. Är jättenöjd o det va hur kul som helst att få se hur hon hade det på sin skola. Blev lite mörkare nu eftersom min färg...

Av Frida Gustavsson - 19 mars 2009 18:13

Hej svejs i lingonskogen ;D Är ledig idag o va de igår oxå, sköönt. Så nu har pappa precis gjort blodpudding till mej vilket var jättegott. Bara jag pappa o Liam hemma nu så de är lugnt o sköönt ;)  Igår va jag o Johanna på quizen på biljarden med L...

Av Frida Gustavsson - 3 mars 2009 16:47

Hade Linas överaskningsfest i lördags hemma hos Johanna o det blev så jävla bra, kvällen blev bara toppen - hade såå roligt ! Det började med att Jerry åkte o hämtade Lina på jobbet medans vi andra va hemma hos Johanna o fixade o donade. Hon hade ögo...

Av Frida Gustavsson - 25 februari 2009 11:42

Kom hem för en stund sen, jobbigt avsked på centralstationen. Kommer sakna dej nåt fruktansvärt Daniel, min ögonsten här i världen.. Ta hand om varandra o ha ett toppenår !! Älskar dej mest av allt..   ...

Av Frida Gustavsson - 23 februari 2009 11:33

Älskade Lina fyler 20 år idag ;D stort grattis på din dag.. Stor är du nu darling med körkort o allt ! Du betyder massor för mej :) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards