Alla inlägg under september 2008

Av Frida Gustavsson - 1 september 2008 19:44

Ingen skola, man bara svävar längs livets vägar just nu, ved inte riktigt var man ska landa, man bara tar allt som det kommer .. Känns könstigt men skönt på ett sätt oxå, helt plötsligt är man vuxen o ska ta alla beslut helt själv, man blir klart rätt förvirrad. Va har nu hänt runt mej på de senaste ?

- Sex and the city kvällen me Barret blev så himla lyckad :) En riktigt god trerätters middag på Aveny nr 1 med mycket vin o självklart cosmopolitan =P

- Jobbade min sista dag på brygghuset i torsdags :( känns väldigt sorgligt, de har verkligen varit mitt hem nu i tre somrar o vi har verkligen kommit varandra nära. Att säga hej då te Emma, som flyttat te Örebro nu, blev verkligen ett moment med massa tårar, kommer sakna henne såå mycket men vi håller självklart kontakten ;)

Idag har varit den stora jakten efter den perfekta kappan, hm har varit lite här o där men inte riktigt hittat den "rätta" men får väl ta nya tag senare i veckan =P Imorrn blir de Ullared med Brygghuset, o i helgen ska jag på bröllop :D Min faster gifter sej på Knippla o JAG ska läsa en dikt inför alla i kyrkan *scary* men men de går nog bra !

Ja så nu har ja semester ett tag, känns bra men ja måste få komma utomlands nu asså, rätt torrt i Sverige har ja hört, not. Ska kolla vidare efter bröllopet !

"No need to worry about everything you´ve done
Live every second like it was your last one"

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards