Alla inlägg under februari 2009

Av Frida Gustavsson - 25 februari 2009 11:42

Kom hem för en stund sen, jobbigt avsked på centralstationen. Kommer sakna dej nåt fruktansvärt Daniel, min ögonsten här i världen.. Ta hand om varandra o ha ett toppenår !! Älskar dej mest av allt..


Av Frida Gustavsson - 23 februari 2009 11:33

Älskade Lina fyler 20 år idag ;D stort grattis på din dag.. Stor är du nu darling med körkort o allt ! Du betyder massor för mej :)

Av Frida Gustavsson - 22 februari 2009 11:35

Idag har varit en jobbig dag, tänkte stanna hemma med dej o mysa men reste mej bara upp o gick. Tror det var vår första "fight". Blev utgång med Malin, Lina o en annan Christian. Spelade biljard först o jag o Lina vann över dom andra ;D hehe skitkul var det men kunde ändå inte slappna av efter det som hände på morgonen.. Det blev barrell, sen babar o efter det åkte jag hem. Spritluckan lockade inte så jättemycket den kvällen..

Av Frida Gustavsson - 20 februari 2009 11:21

Idag fyller han år, min beejbii ;D Stort grattis på din 28 årsdag !!

Jobbade sent igår medan han tävlade och kom 2a.. När klockan slog 00 drog vi till med sång, jäger o fördelsedagsdrink med sprakande tomtebloss o grejjer fram till biljardbordet, vilket han uppskattade väldigt mycket !

Hans plan var ju att gå upp o jobba men när Luis, Linda o Snikey började bjuda på shotar o allt så bad han mej skicka sms te chefen för sjukskrivning, haha.. Det blev en liten efter-jobbet-fördelsedagsfest med biljard o mycket snack, jättemysigt.. När klockan var över 5 på morgonen så tog vi en taxi hem men gick o la oss lagom till Alex skulle med bussen till skolan klockan halv 8 =P hehe.. Meningen var att jag skulle in te stan o fixa present innan jag skulle börja jobba men nej, det var skönare o söva..

Vaknade till lite o skulle fixa frukost på sängen, som jag alltid fick förr när jag fyllde år men då vaknar han o kommer ner :( vilket han annars inte gör, men men tanken var god som sagt !

Åkte till jobbet o fick besök av far, bror, hasse, axel o farfarn senare under deras gubbkväll ;D roligt att dom kom men det kanske var lite jobbigt för beejbii o träffa ALLA på en o samma gång men det gick bra o han tyckte det var roligt. det var nog mest jag som tyckte de var jobbigt för hans skull.. GRATTIS !!

Av Frida Gustavsson - 14 februari 2009 11:08

Slutade 02 i fredags o upp klockan 8 för klasstävling på biljarden, började därför 9 på morgonen både lördag och söndag, inte jättepigg men mysigt när man har toppengäster i baren när man jobbar ensam :) Maggan fick gå till willys o handla för mej, Monika köpte muffins, Evelina hade bakat kaka och Freddan o Johan gick till backaplan för mej för att köpa ett nytt mobilbatteri till mej eftersom jag hade pajjat skiten lördagen kvällen innan, hehe..

Var ledig lördag kväll o bjuden på inflyttningsfest hos Sofia, jättefiint hade hon det men innan va jag, Lajsi, Hanna o Lina på biljarden o drack, sen blev de planka på Adas, jättegott.. Kvällen slutade ju som vanligt ---> onyktert ! Jättepigg när farsan sparkade upp mej klockan 8 på söndagen för ännu en dag på jobbet med tävling =)

Hann inte umgås nåt speciellt me Kristian på lördagen eftersom han tävlade o vann dessutom hela klass 1 tävlingen ;D duktig han är beejbii !! Fick sms senare på kvällen som jag aldrig kunde drömma om innan o på söndagen kom han in med en röd ros och choklad, blev riktigt rörd :)

Slutade 6 den söndagen o då var jag riktigt död, åkte hem o pussade på Liam sen åkte jag till kristian o vi myste till Beck innan vi somnade ..


Puss

Av Frida Gustavsson - 3 februari 2009 14:24

Blev riktigt dålig i lördags kväll, jobbigt o va trevlig mot gäster när man inte mår bra själv. Låg o söv hela söndagen med massa halsont o vaknade klockan 06 igår morse av en fruktansvärd värk i högra örat, farsan tvingade mej te vårdcentralen o javisst va de öroninflammation, uscha. Pencilin i fem dagar.. Har hunnit med Nalle puhs jul, alla våra Pippi Långstrumps filmer, från A till Ö o lite av Emil i lönneberga ;D

Gaad, vilka klassiker asså, lika bra idag som dom var då - på min barndom.. Från A till Ö kollade jag fruktansvärt mycket på när ja va liten, måste va dom mest lärdomsfullaste barnfilmerna som gjorts..

"Som om jag inte skulle kunna så enkla saker, jag bara frågar. Kom o skriv mej det på näsan, kom o skriv mej det på näsan, kom o skriv mej det på näsan, den som våågar ! " Haha memories..


Blir trött av att bara ligga hemma o inte göra någonting så igår sov jag inte hemma ;D hade inte träffats sen i torsdags så vi kände att de va dags.. Hur kan arbete o tid förhindra två personer att träffas ? Tycker det är riktigt sjukt, för om man tycker om en person så borde det finnas tid, man borde kunna ta sej tid - i alla lägen, men nej.. Man ska inte ge upp men det är riktigt jobbigt.. Det är konstigt, jag var nästan 90 % säker i början att jag skulle backa, som jag alltid gör men det har jag inte gjort o jag blir nästan stolt över mej sjäälv..


På fredag fyller Frida 21 år o min pencilintid är över ;D vilket den hade vart i vilket fall, haha.. Blir väl en trappa upp hos henns far om hennes lägenhet inte riktigt är klar, vilket den börjar bli o den är verkligen jättefin nu om man jämför me första gången jag såg den .. Skönt för dej att du äntligen får något eget darling :)


"Some people stay all alone and hide
They don't even want to know the reason why
They've given up on finding someone new
But new love comes, it's gonna come for you
When true love comes, it's gonna comfort you

Now you say you've got a broken heart
You oughta know this side of love
can leave you torn apart
Dry your eyes 'cause your heart's gonna mend
And maybe tonight you'll fall in love again
Yeah, maybe tonight you'l fall in love again"

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards