Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Lööve youu bääjbii =P

Av Frida Gustavsson - 27 januari 2009 15:58

Tiden bara rinner iväg :/ kan ju kanske bero på att man söver hela dagarna.. Känns som man inte har den tiden man vill ha för allt o alla, familj o vänner .. Det blir lite omvänt nu när man jobbar som man gör, det är stor skillnad från när man gick i skolan men jag försöker hela tiden inbilla mej att "det är ju bara för en tid" visst visst det är de ju men va vill jag sen göra resten av mitt liv ? Meningen var väl att jag skulle ha tid att tänka ut det under tiden jag jobbar nu men nej då, de finns ju inte tid till nåt.. Hehe men ja ska inte klaga, förutom att ja inte har den tid jag vill ha för mina nära o kära o att man har varit slarvig med träningen så mår jag verkligen toppen - I have the time of my life ;D really !!


Måndag igår, blev adas en sväng me Lina, Christian o Mathias efter jobbet - ett glas vin sen babar en sväng o sen nattfika på café Tintin, riktigt mysigt.. jag kände mej duktig igår att ja inte gick me alla ut i söndags, för ja va såå sugen så de va riktigt nära att ja åkte hem o bytte kläder, men nej det blev bara 2 cider sen nada more for mee =P

Tisdag idag, ledig idag o imorgon :) Vaknade nu halv 4 på eftermiddagen så jag har ingen aning om va ja ska göra idag, kanske stan me Lina eller hem te Johanna ? Tar det som det kommer, ska umgås lite me Liam en stund först .. Imorgon - quiz på kville ;) Jag, Malin o Karin har dejt me Jocke så de ska faktiskt bli riktigt kul..

löööve youu bääjbiiiii - lär jag ju få höra tes jag dör nu ..

Me like you a lot







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Gustavsson - 6 april 2009 14:00

Sitter hemma o dricker kaffe ;) Känner att våren är i luften o man blir ju bara jätteglaad när man får börja ta fram vårskorna, solbrillorna o skinnjackan !! Påsk till helgen nu, gaad va tiden går fort asså.. Undrar vad jag hunnit med denna vintern ...

Av Frida Gustavsson - 28 mars 2009 13:56

I onsdags färgade min älskade Lisa mitt hår :) Fick vara modell för henne eftersom hon går denna jättebilliga (not) frisörskolan.. Är jättenöjd o det va hur kul som helst att få se hur hon hade det på sin skola. Blev lite mörkare nu eftersom min färg...

Av Frida Gustavsson - 19 mars 2009 18:13

Hej svejs i lingonskogen ;D Är ledig idag o va de igår oxå, sköönt. Så nu har pappa precis gjort blodpudding till mej vilket var jättegott. Bara jag pappa o Liam hemma nu så de är lugnt o sköönt ;)  Igår va jag o Johanna på quizen på biljarden med L...

Av Frida Gustavsson - 3 mars 2009 16:47

Hade Linas överaskningsfest i lördags hemma hos Johanna o det blev så jävla bra, kvällen blev bara toppen - hade såå roligt ! Det började med att Jerry åkte o hämtade Lina på jobbet medans vi andra va hemma hos Johanna o fixade o donade. Hon hade ögo...

Av Frida Gustavsson - 25 februari 2009 11:42

Kom hem för en stund sen, jobbigt avsked på centralstationen. Kommer sakna dej nåt fruktansvärt Daniel, min ögonsten här i världen.. Ta hand om varandra o ha ett toppenår !! Älskar dej mest av allt..   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards