Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

Andra avenyn

Av Frida Gustavsson - 30 januari 2009 13:20

Blir uppringd o väckt igår klockan 12.30 ungefär av kära Morgan som ska förbereda mej på att ja kommer få ett samtal från svt inom kort - Andra avenyn.. Haha o nu ska jag på onsdag vara med - pinsamt men det ska bli kul, gjorde de nog mest för att Johanna övertalade mej sen så kan de ju vara en rätt rolig grej oxå.. Det blir en scen som servitris o med en replik o sen två olika statistscener ;) Hehe, jag kan ju inte sånthär men hur svårt kan det vara ? Jag är redan väldigt nervös när ja tänker på det ju =P Gaad, hoppas för guds skull att ja inte gör bort mej bara ..


Freedag idag ;D börjar jobba klockan 16 o hela kvällen.. Blir noog lugna (lägg märke till "noog") pucken efter, funderar på om man ska upp o träna imorgon innan jobbet ? Hade vart skönt..


Känns jobbigt att vi inte kan träffas så mycket, inte ens på helgerna.. Hur skulle det vara om man fick vakna upp tillsammans någon gång ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Gustavsson - 6 april 2009 14:00

Sitter hemma o dricker kaffe ;) Känner att våren är i luften o man blir ju bara jätteglaad när man får börja ta fram vårskorna, solbrillorna o skinnjackan !! Påsk till helgen nu, gaad va tiden går fort asså.. Undrar vad jag hunnit med denna vintern ...

Av Frida Gustavsson - 28 mars 2009 13:56

I onsdags färgade min älskade Lisa mitt hår :) Fick vara modell för henne eftersom hon går denna jättebilliga (not) frisörskolan.. Är jättenöjd o det va hur kul som helst att få se hur hon hade det på sin skola. Blev lite mörkare nu eftersom min färg...

Av Frida Gustavsson - 19 mars 2009 18:13

Hej svejs i lingonskogen ;D Är ledig idag o va de igår oxå, sköönt. Så nu har pappa precis gjort blodpudding till mej vilket var jättegott. Bara jag pappa o Liam hemma nu så de är lugnt o sköönt ;)  Igår va jag o Johanna på quizen på biljarden med L...

Av Frida Gustavsson - 3 mars 2009 16:47

Hade Linas överaskningsfest i lördags hemma hos Johanna o det blev så jävla bra, kvällen blev bara toppen - hade såå roligt ! Det började med att Jerry åkte o hämtade Lina på jobbet medans vi andra va hemma hos Johanna o fixade o donade. Hon hade ögo...

Av Frida Gustavsson - 25 februari 2009 11:42

Kom hem för en stund sen, jobbigt avsked på centralstationen. Kommer sakna dej nåt fruktansvärt Daniel, min ögonsten här i världen.. Ta hand om varandra o ha ett toppenår !! Älskar dej mest av allt..   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards