Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

Grattis Kristian !

Av Frida Gustavsson - 20 februari 2009 11:21

Idag fyller han år, min beejbii ;D Stort grattis på din 28 årsdag !!

Jobbade sent igår medan han tävlade och kom 2a.. När klockan slog 00 drog vi till med sång, jäger o fördelsedagsdrink med sprakande tomtebloss o grejjer fram till biljardbordet, vilket han uppskattade väldigt mycket !

Hans plan var ju att gå upp o jobba men när Luis, Linda o Snikey började bjuda på shotar o allt så bad han mej skicka sms te chefen för sjukskrivning, haha.. Det blev en liten efter-jobbet-fördelsedagsfest med biljard o mycket snack, jättemysigt.. När klockan var över 5 på morgonen så tog vi en taxi hem men gick o la oss lagom till Alex skulle med bussen till skolan klockan halv 8 =P hehe.. Meningen var att jag skulle in te stan o fixa present innan jag skulle börja jobba men nej, det var skönare o söva..

Vaknade till lite o skulle fixa frukost på sängen, som jag alltid fick förr när jag fyllde år men då vaknar han o kommer ner :( vilket han annars inte gör, men men tanken var god som sagt !

Åkte till jobbet o fick besök av far, bror, hasse, axel o farfarn senare under deras gubbkväll ;D roligt att dom kom men det kanske var lite jobbigt för beejbii o träffa ALLA på en o samma gång men det gick bra o han tyckte det var roligt. det var nog mest jag som tyckte de var jobbigt för hans skull.. GRATTIS !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Gustavsson - 6 april 2009 14:00

Sitter hemma o dricker kaffe ;) Känner att våren är i luften o man blir ju bara jätteglaad när man får börja ta fram vårskorna, solbrillorna o skinnjackan !! Påsk till helgen nu, gaad va tiden går fort asså.. Undrar vad jag hunnit med denna vintern ...

Av Frida Gustavsson - 28 mars 2009 13:56

I onsdags färgade min älskade Lisa mitt hår :) Fick vara modell för henne eftersom hon går denna jättebilliga (not) frisörskolan.. Är jättenöjd o det va hur kul som helst att få se hur hon hade det på sin skola. Blev lite mörkare nu eftersom min färg...

Av Frida Gustavsson - 19 mars 2009 18:13

Hej svejs i lingonskogen ;D Är ledig idag o va de igår oxå, sköönt. Så nu har pappa precis gjort blodpudding till mej vilket var jättegott. Bara jag pappa o Liam hemma nu så de är lugnt o sköönt ;)  Igår va jag o Johanna på quizen på biljarden med L...

Av Frida Gustavsson - 3 mars 2009 16:47

Hade Linas överaskningsfest i lördags hemma hos Johanna o det blev så jävla bra, kvällen blev bara toppen - hade såå roligt ! Det började med att Jerry åkte o hämtade Lina på jobbet medans vi andra va hemma hos Johanna o fixade o donade. Hon hade ögo...

Av Frida Gustavsson - 25 februari 2009 11:42

Kom hem för en stund sen, jobbigt avsked på centralstationen. Kommer sakna dej nåt fruktansvärt Daniel, min ögonsten här i världen.. Ta hand om varandra o ha ett toppenår !! Älskar dej mest av allt..   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards