Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Ledig

Av Frida Gustavsson - 14 januari 2009 14:17

Ja SKA bli bättre på att skriva här, har inte riktigt tid..

Lediga veckan eller va man ska kalla det har varit bra, har hunnit umgåtts me Lajsi i 2 dagar nu, 3rätters i stan i måndags o igår blev det en liten tur ut te min kära mor, underbart att se henne o hennes nya lägenhet ;D idag ska ja träffa mina arbetskollegor Emily o Maja, äntligen ska vår middag bli av så de blir myspys hemma hos Emily.. Har försökt få ihop denna dagen sen i september typ men de har liksom inte funnits tid..

Skulle ju försöka komma igång me träningen på riktigt nu denna veckan men då åker ja ju självklart på en förkyldning, inget halsont så de e ju bra men en jävla hosta :/

Min kära älskade Frida har ju kommit långt me körkort, ny bil o nu en egen lägenhet ;D är så stolt över henne, hon är verkligen värd detta o något eget är verkligen va tjejen behöver.. Ska försöka hjälpa dej me allt i den mån jag kan stumpan..

Börjar jobba på fredag igen, men ved ej vilken tid än, får väl ta en sväng förbi imorgon o kolla upp de.. Kanske utgång me Lina imorgon men ja ved inte, ja ska ju sluta dricka på vardagar =P haha har gått såådäär bra men vi va ju iaf duktiga som klarade vita veckan. när klockan slog 00.00 då jävlar satte ja o Linda igång, hehe o Malin ringde efter dispans =P


I see you on the darkside of the moon..




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Gustavsson - 6 april 2009 14:00

Sitter hemma o dricker kaffe ;) Känner att våren är i luften o man blir ju bara jätteglaad när man får börja ta fram vårskorna, solbrillorna o skinnjackan !! Påsk till helgen nu, gaad va tiden går fort asså.. Undrar vad jag hunnit med denna vintern ...

Av Frida Gustavsson - 28 mars 2009 13:56

I onsdags färgade min älskade Lisa mitt hår :) Fick vara modell för henne eftersom hon går denna jättebilliga (not) frisörskolan.. Är jättenöjd o det va hur kul som helst att få se hur hon hade det på sin skola. Blev lite mörkare nu eftersom min färg...

Av Frida Gustavsson - 19 mars 2009 18:13

Hej svejs i lingonskogen ;D Är ledig idag o va de igår oxå, sköönt. Så nu har pappa precis gjort blodpudding till mej vilket var jättegott. Bara jag pappa o Liam hemma nu så de är lugnt o sköönt ;)  Igår va jag o Johanna på quizen på biljarden med L...

Av Frida Gustavsson - 3 mars 2009 16:47

Hade Linas överaskningsfest i lördags hemma hos Johanna o det blev så jävla bra, kvällen blev bara toppen - hade såå roligt ! Det började med att Jerry åkte o hämtade Lina på jobbet medans vi andra va hemma hos Johanna o fixade o donade. Hon hade ögo...

Av Frida Gustavsson - 25 februari 2009 11:42

Kom hem för en stund sen, jobbigt avsked på centralstationen. Kommer sakna dej nåt fruktansvärt Daniel, min ögonsten här i världen.. Ta hand om varandra o ha ett toppenår !! Älskar dej mest av allt..   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards